dnes je 08.07.2020 a svátek má Nora

Nejlepší blogerky staví na svém psaní lukrativní byznys

Přidat na Seznam.cz
To, že se nejlepší světoví blogeři nemají vůbec špatně, není žádné veřejné tajemství. Cestování, štědré dary, publicita, ale především vysoké výdělky.

Módní blogeři jsou vlastně komunitou lidí, která se svým způsobem snaží šířit prostřednictvím internetu své postřehy a názory, které mají odrážet aktuální dění ve světě módy. Rozhodnutí o tom, jak moc jsou tyto názory objektivní, nechám ale na každém zvlášť. 

Pravdou ale je, že ti co skutečně vědí a mají přehled, pohotově propojují módní značky, nebo přímo módní domy se zákazníky, kterým chytře předávají své tipy. Proto také módní návrháři s těmito pisateli rádi spolupracují. Top fashion blogeři si pak ročně přijdou dokonce až na 1 mil. dolarů.                                                                                                       

                                                                                                                                                             

Jen málo lidí z této komunity ale patří mezi top fashion blogery, kteří své postřehy a názory z aktuálního dění ve světě módy dokáží zúročit a vystavět na nich lukrativní byznys. Ti nejúspěšnější jsou pak často vnímáni jako plnohodnotní redaktoři módních magazínů, kteří jsou zahrnováni štědrými dary, cestují, dostávají pozvánky na exkluzivní party, sedávají v prvních řadách na týdnech módy a dokonce spolupracují s věhlasnými módními návrháři. Za zmínku určitě stojí například spolupráce Calvin Klein s blogem Leandry Medine “The Men Repeller“, kde módní návrhář propagoval svou letošní kampaň #mycalvins.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

A kdo je tedy tím skutečným top blogerem, který svou práci může považovat za reálný zdroj obživy, jehož konta ročně plní šestimístné cifry?

Jako o nejvíce vydělávající, rozhodně můžeme mluvit o teprve 23leté Rachel Parcell z blogu Pink Peonies nebo Tina Craig a Kelly Cook z blogu Bag Snob. Veleúspěšnými blogery jsou ale také Aimee Song “Song of Style“, Emily Weiss “Into the Gloss“ nebo Chiara Ferragni z blogu Blond Salad.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

To situace u nás je poněkud odlišná. České blogerky mohou být rády v případě článku za odměny v řádech stokorun, či nějakou tu slevu na nákup, ale i to je odměna v pravém slova smyslu za práci, kterou dělají rády a je jejím hobby. Pak jsou zde ale i zajímavější blogerky, které si jsou jistě schopny vydělat i desetitisíce korun měsíčně.

 

Zdroj: whowhatwear, google

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI blogy MODNÍ BLOGERKY RACHEL PARCELL AIMEE SONG CHIARA FERRAGNI

Související články

Nový projekt ukazuje ženy po porodu takové, jaké jsou. S plnými tvary, jizvami i přirozenými nedokonalostmi

Ženské tělo ve většině případů nevypadá tak, jak nám prezentují časopisy a televize. Proto to, co jedni považují za vadu na kráse, jiní vnímají jako přirozenost, kterou nese jejich životní příběh Představíme vám projekt, který je upřímný a skutečně krásný.

Celý článek

Erik Bartoš: Vyrábět poctivě, udržitelně a férově kvalitní produkty, je prostě náročný proces

První kolekce, která je zároveň jeho diplomovou prací, ho nejspíš vystřelila na velkou profesní dráhu. Využili jsme chvilky času, který nám designer Erik Bartoš věnoval a položili mu pár otázek.

Celý článek

Global fashion agenda vydala prohlášení, v němž píše, jak by měl být módní průmysl udržitelnější

Spolek s názvem Global Fashion Agenda se zabývá udržitelností v oblasti módního průmyslu. Každý rok vydává program, který by měl přispět ke zlepšení nejen pracovních podmínek v tomto odvětví ale také více zařadit udržitelnost do módního světa.

Celý článek

Symbolika v módě: politická prohlášení ve světě módy

Black lives matter! Love sees no colour! Girl power! People are People! Toto je jen pár politicky motivovaných prohlášení, které se v minulosti objevily na módních modelech velkých značek. Patří politická prohlášení do módy? A jak přistupovat k módnímu průmyslu jako prostředku symboliky?

Celý článek

Koronavirus stál značku Nike 790 milionů dolarů

Akcie Nike klesly za dobu karantény o 4 %. Po celém světě však vzrostl online prodej a oblíbená sportovní značka tak počítá s rychlým vyrovnáním celkové ztráty.

Celý článek

Proč zůstáváme v nefunkčním vztahu?

Nejspíše si každý z vás na vlastní kůži vyzkoušel, jaké je to mít nefungující vztah. Otázkou ale zůstává, proč z takového vztahu nemůžete odejít? Je na vině strach, samota nebo něco jiného?

Celý článek

Revoluční nano nátěry dokážou ochránit exteriér i interiér vašeho domu před viry a bakteriemi

Česká inovační firma FN NANO s.r.o. drží v ruce již dvanáct let recept na vysoce účinné protipandemické opatření -  fotokatalytické nano nátěry, které zaručují ochranu před mikroorganismy všeho typu. V současné době jsou tyto produkty nazývány doslova kladivem na koronavirus, jelikož dokážou váš dům ochránit i před ním.

Celý článek

Barbora Mottlová a Pepa Kůrka si užívali slunečný víkend na Lipně

Nejsledovanější pár českého showbyznysu zamířil o víkendu na Vodní nádrž Lipno. Bára Mottlová a Pepa Kůrka rozhodně nelenili, stihli toho za tři dny opravdu hodně. Projeli se lanovkou do koruny stromů, půjčili si člun, opalovali se na krásné pláži a mnoho dalšího.

Celý článek